سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله تفریحی و سرگرمی


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

آگهی رایگان , • نظر
&

برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی به تعویق افتاد


 

 

Free service limitations

  • Maximum 3 items per feed
  • 12-hour refresh rate
  • Link to FiveFilters.org in feed items

Please use Feed Control or the premium Full-Text RSS service for more flexible options. Full-Text RSS is also available for self hosting.

  • برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی به تعویق افتاد

    به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: "با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و با آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، به اطلاع میرساند به علت همه گیری بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل- های بهداشتی و اهمیت سلامتی کلیه هموطنان عزیز و بالاخص داوطلبان، بر اساس رای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ 7 اردیبهشت 1400 ،آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در زمان مقرر برگزار نخواهد شد.

    زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقبا اعلام میگردد. ً

     بدین منظور لازم است داوطلبان هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ را ملاحظه نمایند. لازم به ذکر است در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد."

    به گزارش ایسنا، پیش از این و طبق اعلام قبلی مرکز سنجش آموزش پزشکی، قرار بود آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال 1400 طبق برنامه ریزی قبلی در روزهای 30 و 31 اردیبھشت امسال برگزار شود که با این اطلاعیه برگزاری آزمون به تعویق افتاد.

    بر این اساس تعداد 67 هزار و 522 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 ثبت نام کرده اند.

    انتهای پیام