سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله تفریحی و سرگرمی


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه می‌کند؟!


 

 

  • شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه می‌کند؟!
    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس ایران که برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود 29 آذر باید در یک دیدار سخت به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

    به دلیل شیوه نامه‌های بهداشتی سخت کشور قطر، سرخ‌ها درخواست لغو بازی با نساجی را داشتند که این اتفاق رخ داد، زیرا پرسپولیسی‌ها معتقد بودند حضور در استان دیگر می‌تواند به ضرر آن‌ها باشد و ممکن است یکی از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شود.

    با این شرایط سرخ‌ها به قرنطینه رفتند و اردوی خود را شروع کردند. پرسپولیسی‌ها حتی با ماشین‌های خود نیز به محل اردو نمی‌رفتند و با اتوبوس جابه جا می‌شدند. حتی بازیکنان از دیدار با خانواده خود نیز منع شدند تا کرونا نگیرند و پرسپولیس بتوانند با تمامی نفرات در آسیا حضور یابد.

    حتی مدیران پرسپولیس به درخواست رسانه‌ها نیز بی توجهی کردند و با انتشار بیانیه‌هایی از هواداران خواستند در محل اردوی این تیم حاضر نشوند.

    افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس نیز از ماموران حراست محل اردوی خود خواست هیچ فردی از باشگاه یا هوادار به این مکان وارد نشود. وجود یک مبتلا به کرونا می‌تواند تمام تیم را با مشکل مواجه کند.

    رعایت این موارد برای پرسپولیسی‌ها خوب است، اما ساعتی پیش خبر رسید که پرویز حناچی، شهردار تهران در تمرین پرسپولیس حاضر شده و برای این تیم آرزوی موفقیت کرده است. در این تمرین جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نیز حضور داشتند.

    حناچی که برای پرسپولیسی‌ها آرزوی موفقیت کرد و شانس قهرمانی سرخ‌ها را بالا دانست، می‌توانست با یک پیام این کار را انجام دهد و با تیم همراه خود به اردوی پرسپولیس نرود.

    به هرحال حضور افراد سیاسی در تمرین پرسپولیس، در حالی که اعضای این تیم قرنطینه هستند و حتی هواداران نیز نمی‌توانند به تمرین سرخ‌ها بروند می‌تواند با حواشی زیادی همراه شود.