سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله تفریحی و سرگرمی


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

پرونده هفت سنگان به نوعی پرچم مبارزه با رانت و فساد است


 

 

  • پرونده هفت سنگان به نوعی پرچم مبارزه با رانت و فساد است

    مهدی بردبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرونده هفت سنگان گفت: ورود نماینده انقلابی، ولی فقیه استان به بحث هفت سنگان یک نوع محوریت و وحدت را بین جریان دانشجویی و مردم خواهان عدالت برای مقابله با فساد آشکار زمین خواری در قزوین ایجاد کرد که خوشبختانه در گام نخست شاهد صدور رای بدوی از سوی مقامات قضائی بودیم.

    بیشتر بخوانید:


    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تصریح کرد: سوژه هفت سنگان در سطح کشور بسیار بزرگ شده و به نوعی پرچم مبارزه با رانت و فساد است لذا به موازات اهمیت موضوع برخورد قانون با متخلفان نیز باید بسیار محکم و قاطع باشد. حکم بدوی به نوبه خودش امید آفرین بود، اما این در حالی است که امیدوارم دستگاه قضا نسبت به برخی ابهامات موجود در حکم روشنگری انجام دهد.


    بردبار تصریح کرد: ماجرای هفت سنگان نمونه بارز یک فساد سیستمی بین متولیانی است که مجری و ضابط قانون بوده‌اند آن وقت دقیقا در همان زمانی که کارگران یک شرکت تولیدی در اطراف اراضی هفت سنگان شدیدا با مشکلات معیشتی و مالی دست و پنجه نرم می‌کردند آقایان در اوج وقاحت فکر ساخت عمارت و ویلا را در سر می‌پروراندند.


    این فعال دانشجویی اظهار کرد: فساد مردابی زیر پای مردم است اگر با فساد هفت سنگان شدیدا، صراحتا و به سرعت برخورد نشود، به یقین تاثیر منفی بر قشر تهی‌دست خواهد گذاشت و یک نکته دیگر اینکه حالا که نوعی امید به جامعه تزریق شده خوب است دستگاه قضا با همین قاطعیت پرونده هفت سنگان را به پایان برساند.